Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Το Καφέ Σαντάν πρέπει να κριθεί διατηρητέο..

Το Καφέ Σαντάν του Βόλου γκρεμίζεται… Θα γίνει λέει πολυκατοικία… Γκρεμίζουν την ιστορία μας… Ένα από τα αγαπημένα στέκια μας… Από τα πιο ιστορικά Bar της χώρας μας… Σιγά-σιγά θα εξαφανιστεί όλο το παρελθόν από αυτή την πόλη… Θα το αφήσουμε να συμβεί; ΟΧΙ…

Ψηφίστε να δείξουμε ότι είμαστε πολλοί που δεν θέλουμε να χαθεί η ιστορία μας, το παρόν μας το μέλλον μας. Το Καφέ Σαντάν πρέπει να χαρακτηρισθεί σαν χώρος ιστορικής σημασίας για την ιστορία και την κουλτούρα της πόλης μας και ο Βόλος πρέπει να αξιοποιήσει αυτήν την κληρονομιά. ΠΡΕΠΕΙ να κριθεί το κτήριο διατηρητέο.

ΨΗΦΙΣΤΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΦΕ ΣΑΝΤΑΝ.


Ο χώρος του, η διάθεση του, η ιστορία του. Καφέ Σαντάν. Διαχρονικό και κατά συνέπεια αυθεντικό, το Καφέ Σαντάν είναι από τα κομμάτια εκείνα της ζωής μας που ανατεθούν αξίες σταθερές στο χρόνο και όχι αξίες κοσμικές σε ιλουστρασιόν σελίδες. Και οφείλουμε να τον το καταλογίσουμε. Οι μόδες έρχονται και παρέρχονται, οι μουσικές εξελίσσονται, μαζί μ' αυτές και οι άνθρωποι. Οτιδήποτε όμως αυθεντικό και ποιοτικό, κρατά σταθερά τη δυναμική και την αξία του. Έτσι όπως συμβαίνει με το rock και τα original και με άποψη στέκια τον, που αντιμετωπίζουν το χρόνο και τη φθορά του απλά σαν έναν, απρόσκλητο μεν, προσωρινό δε επισκέπτη.
Το Καφέ Σαντάν κατέχει δικαιωματικά τον τίτλο του ιστορικού Βαr, αφού διατηρεί τα τελευταία 27 χρόνια το χαρακτήρα του αναλλοίωτο, και πάνω απ' όλα, αποτελεί κάθε φορά σημείο εκκίνησης πολλαπλών rock εμπειριών. Και οπωσδήποτε όχι τυχαία συγκαταλέγεται στα λίγα live bar ανά το πανελλήνιο που έχουν γράψει ιστορία, καθώς έχουν περάσει από εκεί μεγάλα ονόματα της εγχώριας και ξένης μουσικής σκηνής.
Από το Καφέ Σαντάν λες ότι έχει περάσει πολύς κόσμος, δύο γενεές άλλωστε έχουν γαλουχηθεί στη μπάρα του, αλλά όχι ο χρόνος. Διατηρεί μέχρι και σήμερα την all time classic διακοσμητική του άποψη, με την ευρύχωρη μπάρα του και μια πρωτότυπη κάβα, και το φως των κινηματογραφικών προβολέων πιο ζωηρό από ποτέ. Με κόσμο νέο και παλιό αναζητά πάντα τους ίδιους γνώριμους ήχους της αμφισβήτησης, και αντιμετωπίζει την υστερία της μόδας με ένα σκεπτικό γελάκι. Με κλασικό rock, alternative,brit pop, hard rock, metal, blues και πολλά άλλα ακούσματα οι μουσικές διαδρομές στις γειτονιές του κόσμου είναι παραπάνω από ενδιαφέρουσες.
Οι live εμφανίσεις κρατούν ζωντανούς τους ρυθμούς της πόλης του Βόλου, αλλά προσφέρουν και βήμα σε πολλά μουσικά σχήματα με παιδιά που θέλουν να εκφραστούν με ένα τρόπο που έχουμε χρέος να υποστηρίξουμε. Και το πλέον βέβαιο είναι ότι κάθε βράδυ εκεί έχει πάντα να πει κάτι στην καρδιά και το μυαλό εκείνων που αγάπησαν τη φιλοσοφία του, αλλά και κάτι νέο στους ελάχιστους που δεν το έχουν γνωρίσει ακόμα.

Κάντε κλίκ εδώ http://www.petitiononline.com/k_santan/petition.html

Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

Musical από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου

(αναδημοσίευση από την Θεσσαλία)

Το Blood Brothers (Δεσμοί Αίματος) είναι ένα από τα μιούζικαλ που παρουσιάστηκε για πολλά χρόνια στο West End και σημείωσε τεράστια επιτυχία από το Broadway έως την Αυστραλία. Άρχισε πολύ ταπεινά – όπως όλα τα καλύτερα πράγματα στη ζωή – πριν αποκτήσει όλη τη μετέπειτα δόξα του Σήμερα, το έργο παίζεται ακόμη, μετά από 23 χρόνια, στο θέατρο Phoenix στην Charing Cross του West End στο Λονδίνο, όπου δύσκολα βρίσκει κανείς εισιτήριο τα σαββατοκύριακα σε θέσεις της πλατείας.
Τον «μύθο» αυτό καλείται η παραγωγή των Δη.Πε.Θε. Βόλου – «Θέσπις» να μεταφέρει στην Ελλάδα και μάλιστα σε όλη τη χώρα αφού η περιοδεία που οργανώνεται θα διασχίσει από άκρη σε άκρη τον ελληνικό χώρο.
Τις μελωδίες του Willy Russel καλείται ο Διονύσης Τσακνής όχι μόνο να ενορχηστρώσει, αλλά και να ερμηνεύσει, αφού ενθουσιασμένος από την δύναμη του έργου και τη μουσική του, θα αποδώσει ο ίδιος το ρόλο του Αφηγητή. Ο ρόλος αυτός – σύμφωνα και με την σκηνοθετική άποψη του Κώστα Σπυρόπουλου – συνδυάζεται με το ρόλο του Κορυφαίου του χορού της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας.
Πρόταση του Διονύση Τσακνή αποτελεί η ζωντανή μουσική στο έργο. Ο πιανίστας και σταθερός συνεργάτης του Δ. Τσακνή, ο Ανδρέας Τσιρούλης θα συνοδεύει ζωντανά τους ηθοποιούς, ενώ η Βάγια Καλαντζή θα παίξει σαξόφωνο ενταγμένη μέσα στην παράσταση, το ίδιο θα πράξουν και ο Αποστόλης Ψυχράμης παίζοντας κιθάρα και ο Δημήτρης Τσέλιος παίζοντας κορνέτα.
Μαζί τους σπουδαίες φωνές από ηθοποιούς με προϋπηρεσία στο Μιούζικαλ, Ο «χορός» της παράστασης απαρτίζεται από νέα ταλαντούχα παιδιά που έχουν δώσει «εξετάσεις» στο μιούζικαλ – όλοι οι ηθοποιοί του χορού συμμετείχαν σε αντίστοιχες παραγωγές, ενώ η ακρόαση ήταν ιδιαίτερα αυστηρή και ζητήθηκαν από τους υποψήφιους πολλά δείγματα των ικανοτήτων και της εμπειρίας τους.
Έτσι, ο Διονύσης Τσακνής και Εβελίνα Παπούλια που χορογραφεί την παράσταση, έχουν στην διάθεσή τους ένα «μπουκέτο» δροσερών παιδιών που τραγουδούν, χορεύουν και παίζουν ενταγμένα στην παράσταση μουσικά όργανα. Οι ηθοποιοί αυτοί πλαισιώνουν τους πρωταγωνιστές Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Κώστα Σπυρόπουλο, Αργύρη Αγγέλου, Μαρίνα Ασλάνογλου, Ελένη Κρίτα, Λευτέρη Λαμπράκη και Δημήτρη Γεωργαλά ενώ ανάμεσά τους παρεμβάλλονται και οι συγκλονιστικές σκηνές του Διονύση Τσακνή που αποδίδει «θρυλικά» τραγούδια, όπως το «Tell me its not true», «Marilyn Monroe», «Shoes upon a table» κ.α. σύμφωνα με την απόδοση στα ελληνικά της Λίνας Δημοπούλου, της στιχουργού που είναι γνωστή από τις επιτυχίες της στην έντεχνη ελληνική δισκογραφία.
Την ατμόσφαιρα της παράστασης δίνει με το σκηνικό του και τα κοστούμια του ο άψογος αισθητικά Γιώργος Ασημακόπουλος, ένας από τους κορυφαίους Έλληνες σκηνογράφους που έχει υπογράψει σημαντικές και ιστορικές παραστάσεις του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου.

Summer Party στο Πολυτεχνείο.


Το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει την Τετάρτη 4 Ιουνίου ένα open air party στον υπαίθριο χώρο του Πολυτεχνείου στο Πεδίον του Άρεως.

Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Τα soundtracks από τα "Υπέροχα πλάσματα" συζητήθηκαν όσο και η ίδια η σειρά.

(αναδημοσίευση από το athensvoice.gr)


Ποιο τραγούδι παίζει στη σκηνή που το Mιτσάκι κάνει σεξ με τον Mαρίνο; Tι ακούγεται στους τίτλους; (!) Ποια μουσική νομίζεις ότι ταιριάζει σε μια χιονισμένη Aθήνα; O Mπίλι τι τύπος gay είναι, Γιουροβίζιον ή Synch; Ποιο θα ήταν το αγαπημένο τραγούδι της θείας Kαραμέλας; Ένας μόνο άνθρωπος γνωρίζει αυτές τις απαντήσεις: O μουσικός επιμελητής της σειράς «Yπέροχα πλάσματα», δηλαδή οι εξής τρεις: η Mυρτώ Kοντοβά, η Γιώτα Kοτσέτα και ο Δημήτρης Πάντσος.

ΞEPΩ TI ΨAXNEIΣ

«Kαλησπέρα και συγνώμη για το invasion, ενδέχεται να είστε ο μουσικός επιμελητής στα “Yπέροχα πλάσματα”;»... «Συγνώμη και πάλι αλλά ψάχνω ένα κομμάτι που έπαιξε στο επεισόδιο νούμερο XXX»...
Έτσι με κάνουν φίλο εμένα οι άνθρωποι στο Facebook. H Άννα ήταν η 89η/ος που έψαχνε εκείνο το κομμάτι που πήγαινε κάπως έτσι και παίχτηκε σε εκείνη τη σκηνή όπου γινόταν περίπου αυτό και κοίτα να δεις: «Έφαγα τον τόπο όλο αλλά τίποτα, τζίφος, καταραμένα torrens, limewire soulseek κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους πετάς στα τάρταρα».
Έτσι πάει η δικτυακή ζωή μου. Tους άλλους τους ανακαλύπτουν φίλοι από το νηπιαγωγείο κι εμένα οι Mεγάλοι Άγνωστοι Kυνηγοί Eκείνου Tου Tραγουδιού.
H κανονική και εντελώς πραγματική, πάλι, ζωή μου μη νομίζεις πως έχει και τρελή διαφορά. Λειτουργεί ανάλογα.

Ένα τραγούδι θα κυνηγάμε όλη τη βδομάδα.

Aυτό που έπαιξε ένα μεσημέρι η Γιώτα στην εκπομπή της στον Kόσμο, αλλά, έλα μου ντε, ποιο μεσημέρι, αφού η Mυρτώ το θυμήθηκε και το αποζήτησε δύο βδομάδες μετά.
Aυτό που έπαιζε ο ξάδερφός μου ο Mίμης εκείνο το καλοκαίρι του 1985 στο χωριό μέσα από το μεγάλο του φορητό κασετόφωνο (πανάθεμά το πόσο το ζήλευα εκείνο το μεγάλο τεράστιο αθηναϊκό κασετόφωνο και, ναι, ήταν το ίδιο καλοκαίρι που τους παρακαλούσα όλους να με πάρουν πρώτη φορά μαζί τους στην discoteque, αλλά, φευ, ήμουν νινί ακόμη και δεν ήθελαν μούλικα μέσα στα πόδια τους) και τέλος πάντων αυτό το τραγούδι που δεν θυμάμαι τίτλο αλλά μόνο τη μουσική, ναι, είναι αυτό που ψάχνουμε για τη σκηνή του σεξ, δεν το συζητώ.
Ή, ακόμη καλύτερα, θα κυνηγάμε αυτό που δεν το θέλουμε στην κανονική του εκτέλεση, γιατί είναι εντελώς μα εντελώς ντεκαβλέ κι εμείς το θέλουμε καβλέ, γιατί σοβαρά τώρα: «Το φαντάζεσθε σε ska εκτέλεση; Λες, μωρέ, να υπάρχει σε τέτοια εκτέλεση και να μην το έχουμε πάρει χαμπάρι;».

«ΓEIA... TI MOYΣIKH AKOYΣ;»

Tα «Yπέροχα πλάσματα» «ακούστηκαν» για πρώτη φορά ένα καλοκαίρι στην Tζια. Γράφτηκαν παλιότερα, γράφτηκαν παράλληλα, γράφτηκαν αργότερα, «ακούστηκαν» όμως για πρώτη φορά εκείνο το ενδιάμεσο περσινό καλοκαίρι που για πρώτη επίσης φορά ακούστηκε το πρώτο συνθηματικό: «διασκευές», και καπάκι το δεύτερο: “80s”, και καπάκι το τρίτο και βασικότερο: «να, αυτά τα ωραία που παίζει το Kοτσετάκι στο Kόσμος». Aμέσως μετά πέσαμε στη θάλασσα, γιατί ήταν καλοκαίρι και ήμασταν ακόμη χαλαροί και ωραίοι και πολύ αισιόδοξοι για το νέο μεγάλο μουσικό project που θα άλλαζε το ρου της μουσικής επιμέλειας στην ελληνική τηλεόραση, με τον ίδιο τρόπο που θα άλλαζε και το ίδιο το σίριαλ το ρου της ιστορίας των σίριαλ στην ελληνική τηλεόραση. Kαι ύστερα μας έκαψε ο ήλιος και ήρθαν οι μέλισσες... όπως και κάτι ωραίοι τύποι που τους είχαμε γνωρίσει την προηγούμενη μεθυσμένη νύχτα, τίγκα στα νερά, γιατί δεν ξέρω αν το ’πα, αλλά οι παραλίες στην Tζια εκτός από παρά πολύ ωραίες είναι και πάρα πολύ μοναχικές· αν ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου νερό, πολύ πιθανόν να βρουν το αφυδατωμένο σου σώμα μετά από καιρό να κάνει παρέα στου γιαλού τα καβουράκια.

«OI AΓΓEΛOI TOY TΣAPΛΙ HTAN TPEIΣ»

«Πώς ακριβώς δουλεύετε
Kαλή ερώτηση. Kάτσε να το πάρω από την αρχή μπας και βγάλω και ’γω καμιά άκρη.
Σκηνή πρώτη: Ξυπνάμε το πρωί και κάτι παιχνιδίζει στο κεφάλι – και όχι, συνήθως δεν είναι πονοκέφαλος. Bάζουμε καφέ. Aνάβουμε τσιγάρο. Mπαίνουμε στο δίκτυο. Tσεκάρουμε. Στέλνουμε msg στη διεύθυνση της ορχήστρας: «Mυρτούδι, για άκου αυτό, νομίζω πως κάνει». Πιθανή απάντηση νούμερο ένα: «Tέλειο, πού το ανακάλυψες καλέ πρωί-πρωί;». Πιθανή απάντηση νούμερο δύο: «Πάλι δεν ήπιες καφέ; Tι είναι αυτά τα χαζά που μου στέλνεις πρωί-πρωί;».
Σκηνή δεύτερη: Tετάρτη βράδυ ή Παρασκευή βράδυ συνήθως. Bλέπουμε το ημιμονταρισμένο υλικό. Συζητάμε κάνα τρίωρο για τα γκομενικά. Παραδόξως σκάνε, με όλη την προβληματική τους μεγαλοπρέπεια, τη συγκεκριμένη ώρα που έχουμε να δουλέψουμε (ξέρουμε ότι μερικά από αυτά θα δώσουν έμπνευση στη Μυρτώ για κάποια σκηνή στα επόμενα επεισόδια – δεν νευριάζουμε, συνηθίσαμε). Aφού τα βάλουμε σε μια σχετική τάξη, τα γκομενικά πάντα, παραγγέλνουμε σαλάτες και μπιφτέκια, τα οποία με μαθηματικά επαναλαμβανόμενη ακρίβεια στο τέλος τα τρώει πάντα ο Mπόμπος. «Πάλι δεν θα προλάβουμε». Ξεκινάμε με άγχος. H Γιώτα κουβαλάει ένα μεγάλο μπλε σάκο με όλη τη cd πραμάτεια της (να θυμηθώ να της πάρω άλλο – τον βαρέθηκα), εγώ ανοίγω τους φακέλους στο laptop με τους εντελώς χαζοχαρούμενους τίτλους “ispanika gia voltes”, “diaskeves gia sex”, “pianakia gia klama”, “xorepse me kefi”, “gefires kalatrava”. H Mυρτώ καπνίζει και προσπαθεί να θυμηθεί πού στο διάολο έχει βάλει τη διασκευή του “Words”, «να, εδώ ήταν εχθές, τι μου τα δίνετε, εσείς φταίτε, αφού με ξέρετε, δεν με ξέρετε;».
Σκηνή τρίτη: Πέμπτη ή Σάββατο ξημερώματα, τις ημέρες που χιόνιζε. Eγώ βάζω ξύλα στο τζάκι, ο Mπόμπος κυνηγάει τις νιφάδες στη βεράντα, τα κορίτσια μιλάνε, ποιος ξέρει για τι, δεν τις ακούω, απλά τις βλέπω. Kάτι θα θυμήθηκαν γιατί χαμογελάνε και πάντα χαμογελάνε όταν θυμούνται τις παλιές τους κοριτσίστικες συνωμοσίες. Mεταξύ μας τώρα, οκ, μία φορά μόνο χιόνισε φέτος γερά, αλλά ήταν τόσο ωραία που είναι σαν να χιονίζει κάθε φορά που τελειώνουμε.
H πόλη που ξεγελά τον εαυτό της, η πόλη που νομίζει πως είναι όμορφη, η πόλη που κοιμάται, η πόλη που θα ξυπνήσει και πάλι σε λίγη ώρα για να αντιμετωπίσει το αγριεμένο της πρόσωπο. Tη νανουρίζουμε με το τραγούδι των τίτλων τέλους. Σςςςςςςςς...

AΓAΠHMENO MOY XAOΣ

- Ωραία διασκευή αυτή του “Pretty Woman” που ακούσαμε.
- Eσύ ποια λες από όλες;
- E, μία από όλες!
Kάθε φορά αναρωτιέμαι πώς στο καλό καταφέρνουμε και συνεννοούμαστε. Πώς καταφέρνει δηλαδή και βρίσκει το χώρο της η σέξι lounge ανεμελιά της Γιώτας μέσα στην 80s δική μου παραφροσύνη, την ίδια στιγμή μάλιστα που κανείς δεν ξέρει αν από την κουζίνα θα σκάσει μύτη μια ομάδα Bάσκων, το φάντασμα του Freddie Mercury ή όλη η δισκογραφία των Iron Maiden (το ότι τελικώς εμφανίζεται η Mυρτώ δεν είναι καθόλου άσχετο).
H παράδοση ισχυρίζεται πως τα ετερώνυμα έλκονται (ή όποιος τέλος πάντων το λέει αυτό). Δεν ξέρω αν πράγματι έλκονται, αυτό όμως που μπορώ να σε διαβεβαιώσω είναι πως περνάνε καλά. Mα πάρα πολύ καλά!

Gus & Bonso στο Tout στις 24/5 και στο Reef την Κυριακή 25/5..

Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Naturally 7.. Παίζοντας μουσική χωρίς μουσικά όργανα!

Eπτά μουσικοί χωρίς μουσικά όργανα. Οι Naturally Seven δίνουν μια άλλη διάσταση στον όρο acappella, αφού οι κάνουν τα πάντα με τις ευέλικτες φωνές τους. Ο Roger "N´glish" Thomas, ο Dwight Stewart, o Rod Eldridge, ο Garfield Buckley, ο Jamal Reed, ο Armand Hutton και ο Warren Thomas "συνθέτουν" τις μελωδίες τους αφήνοντας πραγματικά άφωνους όλους όσους τους παρακολουθούν.Ο Roger διαβεβαιώνει "No tricks! It's all naturally.."

Αν και Αμερικανοί, ύστερα από την συνεργασία τους με την Sarah Connor και το single "Music is the key", oι Naturally Seven βρήκαν στέγη στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Γερμανία, απο όπου και ξεκίνησαν αρχικά τις ευρωπαικές και στην συνέχεια και τις παγκόσμιες performance τους, φτάνοντας μέχρι την Ιαπωνία και την Σιγκαπούρη.
Στο album τους "Ready to fly", ξεχωρίζει η εκτέλεση του "In the air tonight" που έγινε γνωστό από τον Phil Collins, όπου η soul μπερδεύεται με το rap με απότελεσμα ένα re-edit αντάξιου του αυθεντικού.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια, ότι τα υπόλοιπα 19 tracks υστερούν. Η αλήθεια είναι ότι έιναι δύσκολο να ξεχωρίσεις ένα κάποιο κομμάτι, αφού μόνο και μόνο η εκτελέσεις τους είναι εντυπωσιακές.

Η δουλειά είναι σκληρή και επίπονη, αφού για να μπούν στο studio χρειάστηκαν πέντε μήνες καθημερινής πρόβας, μιας και ο συγχρονισμός στην περίπτωση τους αποκτά άλλη βαρύτητα σε σχέση με οποιανδήποτε άλλο μουσικό. Πέρα από αυτό όμως ο καθένας πρέπει να μελετά τους ήχους που θα πρέπει να παράγει κατά την εκτέλεση και να προπονείται για να πετύχει μεγαλύτερη ευελιξία στην φωνή του.
Και βέβαια, μπορούμε να αναλογιστούμε πόσο δύσκολα είναι τα παραπάνω όταν πρόκειται για εμφανίσεις live, όπου εκεί οι Natyrally Seven, έχουν πάντα την βοήθεια του Andrew Lefkowits, που έχει επωμιστεί το sound engineering του συγκροτήματος και ουσιαστικά αποτελεί το όγδοο μέλος του group.
H αλήθεια είναι πάντως ότι ακούγοντας το album και βλέποντας τα videos, αναρωτηθήκαμε αρκετές φορές.. Really no tricks?

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Άνθρωπος και περιβάλλον στο Δημοτικό Θέατρο Βόλου

Η ομάδα χόρου και μουσικών συνόλων του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας μας προσκαλεί σε μια παράσταση με θέμα "Άνθρωπος και περιβάλλον" στο Δημοτικό Θέατρο Βόλου την Παρασκευή 23 Μαίου στις 8.00 το βράδυ.. Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό και η υποστήριξη μας απαραίτητη..

Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Amaze: Summer 2008

Το καλοκαίρι του 2008 ξεκίνησε δυνατά στην πόλη..Τα χειμερινά clubs παρέδωσαν την σκυτάλη στα καλοκαιρινά, τα οποία σιγά-σιγά το ένα μετά το αλλό ξεκινούν την σεζόν υποσχόμενα ένα δυνατό καλοκαίρι..

Το Amaze, στις Αλυκές έκανε την αρχή, και ήδη από τα 3 πρώτα weekends λειτουργίας δίνει το στίγμα για το τι έχουμε να περιμένουμε φέτος το καλοκαίρι..
Το 24210volos.blogspot.com βρέθηκε εκεί..

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Ινβάιν, το καινούργιο album των C:REAL

Με ένα art-rock εξώφυλλο που παραπέμπει σε αισθητική underground groups και ένα cartoon music video του πρώτου single «Ξέχασε το», που παίζεται στα μουσικά κανάλια από τα μέσα Φεβρουαρίου, οι C: REAL "εκπέμποντας" πλέον από τη νέα τους δισκογραφική εταιρεία, τη Heaven, έχουν ήδη μεταδώσει το στίγμα της νέας τους δισκογραφικής δουλειάς.

Χαρακτηριστικός και ο τίτλος της: ινβάιν- "η καρδιά που πονάει" στα κέλτικα!

Το νέο album των C: REAL, ενός από τα πιο επιτυχημένα και πιο "δεμένα" συγκροτήματα της pop-rock ελληνικής σκηνής, μόλις κυκλοφόρησε, και θεωρείται η πιο αντιπροσωπευτική δισκογραφική δουλειά τους: στη σύνθεση, το στίχο, την ενορχήστρωση, τα μουσικά ακούσματα που εκπροσωπεί το συγκρότημα και το μουσικό στίγμα που θέλει να μεταφέρει στον κόσμο.
Έκτο album για τους C:Real το «Ινβάιν», τέταρτο μετά την προσχώρηση της Ειρήνης Δούκα, που πλέον έχει αποκτήσει ενεργό ρόλο και στην δημιουργία των τραγουδιών, πότε ως στιχουργός, πότε ως συνθέτρια, πότε και τα δύο.
Το «Ινβάιν» αποτελείται από δέκα tracks, εφτά με ελληνικό στίχο και τρία με αγγλικό. Δημιουργός στα περισσότερα, παραγωγός και ενορχηστρωτής ο Τάκης Δαμάσχης. Εκτός από το «Ξέχασε το», το πρώτο single του άλμπουμ, υπάρχει ένα ακόμα γνωστό τραγούδι στο δίσκο, μια διασκευή στην επιτυχία του 1965 «Stop! In the name of love» των Supremes, πρωτοτραγουδισμένο από την Diana Ross.

Οι διαφορές στο ύφος είναι αρκετές από την εποχή του «Τα πιο μεγάλα σ' αγαπώ», αλλά πολύ λίγες από το προηγούμενο «Κάθε μου σκέψη». Θα βρείτε κάποια τραγούδια στο pop-dance style του «Επικίνδυνα σε θέλω» και κάποιες rock μπαλάντες που θυμίζουν το «Μείνε δίπλα μου», αλλά δεν καταφέρνουν να το φτάσουν.

Highlights:.. Η διασκευή του «Stop! In the name of love». Αποφεύγει την παγίδα της "ξεπατικωτούρας" και η ερμηνεία της τραγουδίστριας είναι αντάξια του αυθεντικού ...



Κυριακή 11 Μαΐου 2008

synch festival : 13 - 15 Ιουνίου στην Αθήνα

Η ετήσια έκδοση του Synch Festival θα πραγματοποιηθεί φέτος από τις 13 έως τις 15 Ιουνίου στους χώρους της Τεχνόπολης και του Μουσείου Μπενάκη (Κτίριο οδού Πειραιώς).


Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Synch διεξάγεται στo πλαίσιo του Φεστιβάλ Αθηνών 2008 greekfestival.gr Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το Synch παρουσιάζει καλλιτέχνες διεθνούς εμβέλειας, οι οποίοι είτε εμφανίζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, είτε με το έργο τους έχουν επηρεάσει την πορεία και την εξέλιξη της μουσικής, ενώ παράλληλα προτείνει στο κοινό νέους καλλιτέχνες, από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο, που η δουλειά τους αξίζει ιδιαίτερης προσοχής. Από το πρόγραμμα του Synch δεν λείπουν φυσικά οι νέες τάσεις και τεχνικές από το χώρο της κινούμενης εικόνας και των νέων μέσων.

Για πληροφορίες σχετικά με τις εκδηλώσεις και το πρόγραμμα του festival κάντε κλικ στο www.synch.gr

Καλοκαίρι..Ώρα για μπύρες!

Καλοκαίρι προ των πυλών και η κατανάλωση της μπύρας αυξάνεται αισθητά από τις μεσηριανές κιόλλας ώρες στην παραλία δίπλα στην θάλασσα. Η sommelier Μαρία Κατσούλη μας αποκαλύπτει 10 tips για μεγαλύτερη απόλαυση..

1. Η ομορφιά της μπύρας είναι ο αφρός της, πιείτε τον.

2. Το ποτήρι της μπύρας δεν πρέπει να είναι ποτέ παγωμένο. Το παγωμένο γυαλί παγώνει τα γευστικά κύτταρα της γλώσσας. Αποτέλεσμα, δεν γευόμαστε τίποτε.

3. Δώσετε έμφαση στην καθαριότητα του ποτηριού, νερό, λίπη, κραγιόν, πάγος καταστρέφουν τον αφρό.

4. Πίνετε πάντα σε κολονάτο ποτήρι, ανάλογα με τη γεύση της και σερβίρετε με προσοχή, ιδιαιτέρως αν έχει τη μαγιά της. Η μπύρα σερβίρεται από χαμηλά, πλαγιάζοντας αρχικά το ποτήρι και κατόπιν σηκώνοντας το όρθιο ταυτόχρονα με τη φιάλη. Λεπτομέρειες. Μια weisse απαιτεί μεγαλύτερη προσοχή, μιά hefe και όσες έχουν μαγιά πρέπει να σερβιριστούν με μιας στο ποτήρι και όχι σταδιακά, για να ξυπνήσει η μαγιά.

5. Πίνεται πάντα φρέσκια. Η ημερομηνία παραγωγής αναγράφεται στη φιάλη, κουτάκι κτλ.
Επιλέξτε την μπύρα με τη νεότερη ημερομηνία παραγωγής. Η διάρκεια ζωής της μπύρας είναι περίπου ένας χρόνος. Οσο νεότερη, τόσο καλύτερη.

6. Θερμοκρασία; Οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες παγώνουν τη γεύση και το άρωμά της. Οι μπύρες πίνονται κανονικά στους 7-9 βαθμούς και η θερμοκρασία αυξάνεται καθώς επιλέγουμε από τις ξανθές τις κόκκινες και φτάνουν στους 10-12 . Εδώ, στην Ελλάδα, λόγω ζέστης, οι εταιρείες μας ανέχονται να τις πίνουμε παγωμένες, μπούζι.


7. Βαρέλι, μπουκάλι ή κουτί; Χωρίς κανένα ενδοιασμό ψηφίστε βαρέλι. Η μπύρα λίγο πριν τη συσκευασία της είναι πάντα η ίδια. Πριν ακολουθήσει τον προορισμό της παστεριώνεται για να προστατευτεί από βλαβερούς μικροοργανισμούς, βακτηρίδια κτλ που αναπτύσσονται μέσα της. Η παστεριοποίηση, που διαρκεί ανάλογα από ένα έως είκοσι λεπτά, την αναγκάζει να χάσει ένα μέρος του χαρακτήρα της. Οσο πιο πολύ διαρκέσει, τόσο πιο πολύ θα χάσει γευστικά. Στο βαρέλι ο χρόνος είναι αστραπιαίος και ταυτόχρονα το βαρέλι έχει και το πλεονέκτημα του όγκου. Το φως, η θερμοκρασία, ο ήλιος επιδρούν καταστροφικά στην μπύρα. Στο βαρέλι ο εχθρός αυτός επιδρά σε πιο αργούς ρυθμούς, σε αντίθεση με τη φιάλη και το κουτάκι που με μιας τα αγκαλιάζουν.

8. Οι συνθήκες συντήρησης της μπύρας επιδρούν σημαντικά στην ποιότητά της. Το τρίπτυχο χρόνος, ήλιος, οξυγόνο είναι ο εχθρός της μπύρας και κάθε μέρα που περνά αφήνει άσχημα σημάδια πάνω της. Η μπύρα, σε αντίθεση με το κρασί, δεν παλαιώνει. Πίνεται φρέσκια, νέα και ωραία. Μην αγοράσετε ποτέ μπύρες όταν δείτε, κυρίως σε ταβέρνες στα νησιά, τα κιβώτια αφημένα κάτω από τον ήλιο ή τη λαμαρίνα, και ελέγξετε την ημερομηνία παραγωγής.

9. Νερό, λυκίσκος και βύνη (κριθάρι ή καλαμπόκι) είναι τα τρία συστατικά από τα οποία παράγεται η μπύρα. Καθένα από αυτά δίνει ξεχωριστά χαρακτηριστικά στη γεύση της.

10. Στο τραπέζι. Καλωσορίστε τους φίλους σας με μια ξηρή, ξινούτσικη, φρουτένια μπύρα. Συντροφεύστε το δείπνο σας με μια απαλή και προχωρήστε σε μια πολύ δυνατή, ρωμαλέα μπύρα. Η μπύρα σερβίρεται όπως και το κρασί. Το χρώμα της ξεκινά από τις λευκές, τις ξανθές και προχωρά στις κόκκινες και κεχριμπαρένιες, για να καταλήξει στις εβέβινες. Η γεύση της το ίδιο, από απαλές, ξηρές, σπιρτόζικες στις δυνατές. Ταιριάζει με αλλαντικά, τυριά, κρέατα και αποφεύγει τα ψάρια, όχι όμως και τα θαλασσινά..

Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

pre:reworks tour 2008 @ Thessaloniki

Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Kylie X 2008 Tour

H νέα παγκόσμια περιοδεία της Kylie, που ξεκινάει απόψε από το Παρίσι, θα κάνει μια και μοναδική στάση στην Ελλάδα την Πέμπτη 22 Μαΐου στο Terra Vibe στην Αθήνα.
H Di Di Music σε συνεργασία με την Big Star Promotion υποδέχεται το απόλυτο pop icon, σε ένα show που θα μείνει αξέχαστο και υπόσχεται οτι θα κόψει την ανάσα σε όσους παρευρεθούν! Είναι η πρώτη φορά που η εκθαμβωτική star επισκέπτεται την χώρα μας και η ανταπόκριση του κοινού αναμένεται είναι θεαματική...
Από την εποχή της πρώτης μεγάλης της επιτυχίας πού ήταν το "Loco-Motion" και στην διαδρομή μεγάλων hits όπως τα "I Should Be So Lucky", "Confide in Me", "Spinning Around", "Can't Get You out of My Head", "In Your Eyes", "I Believe in You" και το πρόσφατο "2 Ηearts", το αγαπημένο κορίτσι της pop, έχει μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές εκατομμυρίων fans σε όλο τον κόσμο.
Ανάμεσα στις πόλεις που θα επισκεφθεί το Κylie X 2008 tour είναι και οι: Στουτγάρδη, Πράγα, Βιέννη, Βουδαπέστη, Μόναχο, Αμβούργο, Κοπεγχάγη, Οσλο, Στοκχόλμη, Ελσίνκι, Βερολίνο, Μπέλφαστ, Γλασκόβη, Μάντσεστερ και Λονδίνο στο περίφημο O2 Arena.
Η Αυστραλιανή star , σε δηλώσεις της στο χαρακτήρισε το show που θα παρουσιάσει στις συναυλίες της το 2008, "Νέο, απολαυστικό και καινοτόμο" ενώ αναφερόμενη στην περιοδεία της τόνισε: "Η eclectic γκάμα ήχων του "X" μας βοήθησε να εξερευνήσουμε νέα μονοπάτια και να δημιουργήσουμε ένα show που θα είναι μια καινούργια και ενθουσιώδης εμπειρία τόσο για το κοινό όσο και για μένα. Μετά από δύο φανταστικές περιοδείες, το "X" είναι μια ματιά στο μέλλον, που σίγουρα όμως στο set list θα περιλαμβάνει και παλιότερα αγαπημένα μου κομμάτια. Δεν βλέπω την ώρα να μοιραστώ την εμπειρία μαζί σας!"

Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

Dan Clark's guides..

Ηθοποιός, σεναριογράφος, κωμικός. Ο Dan Clark κάνει stand up comedy εδώ και 6 χρόνια και είναι μέλος του Electric Eel, μίας τρίαδας κωμικών που εμφανίζονται αρκετά γνωστοί πλέον στην Βρετανία. Στις μεγάλες τους επιτυχίες συγκαταλέγονται τα 3 sold out shows στο Ενδιβούργο το 1998,1999 και 2002 καθώς και πληθώρα εμφανίσεων σε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά shows. Από το 2003 ο Dan Clark ακολουθεί solo cariera και το show του Dan Clark - 57 minutes γνώρισε τεράστια επιτυχία. Πρόσφατα κυκλοφόρησε μια σειρά από videos, ένα είδος οδηγών για την καθημερινότητα μας, που μέσω του ΥouTube τον έκαναν ακόμα πιο γνωστό ακόμα και πέρα από τα σύνορα της Μ. Βρετανίας.

Parkour: Η τέχνη της φυγής

Το Parkour ("παρ-κώρ" στα αγγλικά και "παγ-κούγ" στα γαλλικά), γνωστό και ως η τέχνη της φυγής, είναι μια γαλλικής καταγωγής μη-ανταγωνιστική σωματική και πνευματική τέχνη που έχει ως στόχο την ταχύτατη και βέλτιστη δυνατή μετακίνηση από οποιοδήποτε σημείο του χώρου σε διαφορετικό σημείο, χρησιμοποιώντας μόνο τις ανθρώπινες σωματικές ικανότητες. Οι μαθητές του Parkour ονομάζονται traceurs και οι μαθήτριες traceuses.
Στόχος του Parkour είναι ουσιαστικά η υπερπήδηση εμποδίων, φυσικών και τεχνητών, όπου ως εμπόδια μπορούν να θεωρηθούν τα πάντα, από βράχοι, ποτάμια, ή κλαδιά μέχρι τοίχοι, πεζούλια, ή κάγκελα. Ένας traceur καλλιεργεί την ικανότητα να εντοπίζει εναλλακτικούς τρόπους κίνησης και πορείας, τους οποίους ενδέχεται να χρησιμοποιήσει τόσο στην καθημερινή του ζωή, όσο και σε καταστάσεις εκτάκτων αναγκών. Γι'αυτό το λόγο η κατηγοριοποίηση του Parkour ως δραστηριότητα είναι δύσκολη, αφού κάποιοι το θεωρούν άθλημα ενώ κάποιοι πολεμική τέχνη. Πολλοί, ωστόσο, είναι ευχαριστημένοι με το να τοποθετούν το Parkour στη δική του κατηγορία: "Το Parkour είναι Parkour."
Το Parkour καθιερώθηκε από το David Belle τη δεκαετία του '80, και ως γενέτειρά του θεωρείται η Lisses, ένα προάστιο του Παρισίου της Γαλλίας. Εμπνευστής του Parkour, ωστόσο, είναι ο Βιετναμέζικης καταγωγής Raymond Belle, στρατιώτης, πυροσβέστης, μαθητής της Méthode Naturelle, και πατέρας και μέντορας του David Belle. Ο όρος Parkour προκύπτει από το Parcours du Combattant, ένα είδος στρατιωτικού αγωνίσματος δρόμου μετ'εμποδίων. Ο Hubert Koundé, φίλος του David Belle, είχε την ιδέα να δανειστούν τη λέξη parcours (που σημαίνει διαδρομή), να αντικαταστήσουν το γράμμα "c" με "k" για να υποδηλώνει μαχητικότητα, και να αφαιρέσουν το άηχο "s", γιατί ήταν αντίθετο με τη φιλοσοφία του Parkour περί ελάχιστης κατανάλωσης ενέργειας.
Ένα μεγάλο μέρος του Parkour χαρακτηρίζεται από το ρητό "être et durer" που μεταφράζεται κυριολεκτικά σε "είναι και διαρκείν". Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση ενός traceur δεν πρέπει να είναι αποτελεσματική μόνο ως προς τον άμεσο στόχο του, δηλαδή τη μεταφορά από το Α στο Β, αλλά και ως προς τη "διάρκεια ζωής" του traceur. Η εξάσκηση πρέπει να τελείται έτσι, ωστε να μην υπάρχουν τραυματισμοί και καταπόνηση του σώματος, κυρίως των αρθρώσεων. Ένα άλλο μέρος του Parkour χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη της ικανότητας να βρίσκει κανείς (εναλλακτικές) λύσεις στα προβλήματα και τα εμπόδια της καθημερινής του ζωής. Συγκεκριμένα, ο Andi Kalteis, αυστριακός traceur με εκτεταμμένη εμπειρία, δηλώνει στο ντοκυμανταίρ Parkour Journeys: "Όταν αρχίσεις να κινείσαι με το δικό σου προσωπικό τρόπο, τότε θα συνειδητοποιήσεις πώς το Parkour αλλάζει και άλλα πράγματα στη ζωή σου. Και βλέπεις ότι προσεγγίζεις προβλήματα - για παράδειγμα, στη δουλειά σου - διαφορετικά, επειδή έχεις εξασκηθεί στο να υπερπηδάς εμπόδια με το βέλτιστο τρόπο. [...] Αυτό σε κάποιους έρχεται νωρίς, σε κάποιους έρχεται αργά. [...] Πλέον, δε λέω 'κάνω Parkour', αλλά 'ζω Parkour', γιατί η φιλοσοφία του έχει γίνει ζωή μου, ο τρόπος με τον οποίο κάνω τα πάντα."
Άλλοι μιλούν για την ικανότητα κίνησης χωρίς σκέψη. Όπως ένας άνθρωπος περπατά ή οδηγεί χωρίς να σκέφτεται τις κινήσεις του μία-μία, ένας traceur μπορεί να μάθει να υπερπηδά εμπόδια χρησιμοποιώντας μόνο το υποσυνείδητό του. Κάποιοι ονομάζουν αυτή την κατάσταση "flow" ("ροή"), σύμφωνα με τη θεωρία του Mihaly Csikszentmihalyi, αν και η χρήση του όρου αυτού αποδοκιμάζεται από αρκετούς, επειδή τη βρίσκουν κακόγουστη.
Τέλος, σημειώνεται ότι το Parkour αποτελεί μια ευγενή δραστηριότητα που πρεσβεύει την αλληλεγγύη, την έλλειψη ανταγωνισμού, τον αλτρουϊσμό, το σεβασμό της ξένης ιδιοκτησίας και το νόμου γενικότερα,ανάμεσα σε πολλές άλλες αρετές.

Κυριακή 4 Μαΐου 2008

Aperto..Ραντεβού τον φθινόπωρο!

Είναι γεγονός πως τον φετινό χειμώνα, στο ολοκαίνουργιο Aperto, περάσαμε καλά, ήπιαμε αρκετά και χορέψαμε πολύ..
Η αλήθεια είναι οτι περιμέναμε περισσότερα events με guests ( djs κατα προτίμηση) που σίγουρα θα αναβαθμίσουν το nightlife της πόλης και την ποιότητα της διασκέδασης μας..
Ελπίζουμε για την επόμενη χρονιά..

Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Πάμε Euro!








Τα πάντα είναι έτοιμα στην Αυστρία και την Ελβετία για το πανευρωπαικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου τον Ιουνίο..

36 ημέρες απέμειναν για τον αγώνα που ανοίγει την αυλαία και οι διοργανωτές, σε ειδική τελετή, παρουσίασαν τα επίσημα λεωφορεία Hyundai που θα μεταφέρουν τις ομάδες στα γήπεδα και στα προπονητήρια..

Τα χρώματα είναι και το σχέδιο είναι εμπνευσμένα από τα χρώματα της κάθε ομάδας καθώς και το λογότυπο που χρησιμοποιεί η uefa για το Fair Play. Το moto που θα συνοδεύει την Εθνική μας, επιλέχτηκε ύστερα από διαγωνισμό ανάμεσα σε πολλά στο επίσημo site της διοργάνωσης, θα είναι το "One team, one dream" ( Μια ομάδα, ένα όνειρο) το οποίο θα αναγράφεται και στα ελληνικά..

Ραντεβού λοιπόν στις 10 Ιουνίου στο πρώτο παιχνίδι με αντίπαλο την Σουηδία..

Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

O Bar is coming up..


Πρωτομαγιά σήμερα, και όπως κάθε Μάϊο, η σεζόν για τα καλοκαιρινά μαγαζιά της πόλης ξεκινάει και επίσημα..Ήδη από την ημέρα του Πάσχα κάποια είναι ανοιχτά στις Αλυκές, ενώ την επόμενη εβδομάδα πιο έντονη νυχτερινή ζωή αποκτά και η Αγριά, καθώς την Πέμπτη 8/5 το
Ο Bar, ανοίγει τις πύλες του για ένα ακόμα καλοκαίρι αντάξιο των προηγουμένων ετών..

Το 24210volos.blogspot.com κάνει μια video αναδρομή στο O Bar του 2007 και δίνει ραντεβού με όλους στο opening event!..